Salg på de sociale medier

Salg på de sociale medier som klinik/salon kan godt være en tidskrævende og omfattende arbejdsopgave, hvis man ikke helt ved hvordan man bruger det effektivt til ens fordel. 

Engang var markedsføring som klinik/salon, noget man ringede til lokal avisen om, også betalte man i dyre domme for et lille frimærke af en annonce, som en af deres kyndige jounalister havde bedt en grafiker om at lave. 
Det gav ofte et par snakke med ens eksistrende kunder om synligheden i ugens avis, og måske engang i mellem også en ny kunde eller salg, men oftes af produkter på tilbud. 

Idag der foregår det meste
N Y H E D S og M A R K E D F Ø R I N G
på de sociale medier, og som klinik/salon så er det nok mest Facebook og instagram, vi færdes på. 

Men de to medier kan også være rigeligt med arbejde, hvis vi føler os usikre og faktisk er lille smule uvidende, om hvad det er der rent faktisk
V I R K E R – Og lad os bare blive enige om, at det faktisk er bedst hvis vi bruger vores tid effektivt, der hvor vi tjener penge, nemlig med en kunde i stolen eller på briksen. Og derfor bruger minimalt tid på vores sociale medier.

Jeg vil gerne lære klinik og salonejere, der har mod på at tage ansvar og styring over deres sociale medie platforme, at skabe det bedste udtryk overfor for deres følgere, som aktivt er deres kunder der kommer og ligger penge i klinikken/salonen. 

Jeg vil gerne lære dem hvordan de rent faktisk kan minimere deres tid, ved planlægning og styring, samtidig med de føler sig trygge og VED hvilke opslag der VIRKER og hvilke der ikke gør. Så de undgå spildtid og derfor spildt arbejdstid, der ikke genere økonomi for dem. 

At færdes på netop Facebook og Instagram er nemlig ikke helt ligegyldigt arbejde og det, at kopier en anden klinik/salons arbejde fordi man er usikker eller føler sig utilstrækkelig i kreativitet når der skal ligges opslag op, det bære sjældent frugt og gør sjældent det vi gerne vil opnå – Nemlig at skabe trofaste og loyale kunder der ligger deres penge hos dig i klinikken/salonen.

Kursets indhold:

  • Do` s and don’t . Hvilke opslag virker og hvad er spildt arbejde
  • Tiltræk dine kunder. Hvilke opslag respondere de enkelte kundetyper bedst på
  • Forskellen på Instagram og Facebook Og hvorfor det er en dårlig ide at copypast dine opslag
  • Markedsføringsplan Lær at udnytte din tid på sociale medier struktureret og brug minimalt tid på dem.

Du får:

  • En workshop tilpasset vores branche nemlig behandlerbranchen
  • Frokost, te, kaffe og snacks under workshoppen
  • En individuel og færdigarbejdet markedføringsplan til direkte brug i klinikken/salonen
  • Sparring med andre behandlere der også vil tage ansvar for deres sociale medier
  • Ideer til indhold og masser inspiration

Dato: 
Skriv til mig hvis du vil på ventelisten til den kommende workshop

Tid:
kl. 10.00-14.00

Sted:
Comwell Keller Park
H.O. Wildenskovsvej 28
7080 Børkop


Pris:  
1898 kr. netto

Ved tilmeldning oplyses følgende: 

  • Navne på deltagere 
  • Klinik navn og CVR nummer

Regler ved tilmeldning 

  • Din tilmeldning er bindende 
  • Faktura sendes på mail og skal betales FØR kursets afholdes 
  • Er du uheldig at blive syg eller forhindret inden kurset, er det ikke muligt at få refunderet eller tilbagebetalt din billetpris. Men du er velkommen til at sælge din plads til anden side
  • Hvis jeg er nødsaget til at aflyse kurset får du selvfølgelig det fulde beløb tilbagebetalt

Covid-19

  • Hotellet er super professionelle og overholder ALLE regler regeringen lægger op til. 
  • Det samme gør jeg som foredragsholder og det håber jeg også I som deltagere gør. 
  • Skulle der grundet force major blive delvist nedlukning af landet og det gjort umuligt for os at afholde kurset får du selvfølgelig hver en krone tilbagebetalt.